Mindful Movements haluaa lisätä iloa, fokusta, energiaa ja yhteishenkeä työelämään joogan ja mindfulnessin kautta.

Voidaan tarjota esimerkiksi 30 minuutin Mindful jooga ennen lounasta työntekijöille. Tai viettää puoli päivää kanssamme. Olemme joustavia ja voimme järjestää ohjelmaa joko työpaikallasi tai studiossamme.

  • Tunnetko stressiä ja murehditko ympäristön aiheuttamista vaatimuksista ja odotuksista?
  • Oletko jatkuvasti tavoitettavissa eri kanavien kautta? Onko sinun vaikea fokusoida ja keskittyä yhteen asiaan kerralla?
  • Otatko itsellesi aikaa palautumiseen sekä työpäivän aikana että vapaa-ajallasi?
  • Tunnetko itsesi väsyneeksi, onko kehosi jäykkä entä saatko tarpeeksi unta?

Stressi on tällä hetkellä tavallisin syy sairauspoissaoloon. Tämän päivän hektisessä työelämässä on sen takia tärkeä löytää keinoja käsitellä stressiä ja ajanpuutetta. Silloin jooga ja mindfulness ovat hyviä työkaluja. Jo lisätty tietoisuus ja työtapojen pienet muutokset voivat lisätä hyvinvointia.

Joogalla ja mindfulnessilla on paljon yhteistä, ne pyrkivät kehon ja mielen tasapainoon. Monella on istumatyö tai keholle yksitoikkoinen työ ja tällöin fyysiset joogaharjoitukset yhdessä rentoutuksen ja hengitysharjoitusten kanssa edistävät sekä fyysistä että henkistä hyvinvointiasi. Mindfulnessin kautta harjoitamme tietoisuutta, huomion suuntaamista yhteen asiaan kerrallaan ja olemaan läsnä tässä hetkessä.

Joogan ja mindfulnessin avulla voit:

  • lisätä hyvinvointiasi sekä fyysisesti että henkisesti
  • lisätä keskittymiskykyä
  • vähentää stressiä


Mindful Movements tarjoaa seuraavat ohjelmat: 

1. Mindful jooga. Yksittäiset joogatunnit tai kurssit useammalla joogatunnilla (30-90 minuuttia/ kerta)

Tilaa Mindful joogaa työpaikallesi tai tule studioomme. Joogatunnit suunnittelemme tarpeidenne mukaan ja myös he jotka eivät ole tottuneita liikuntaan voivat olla mukana. Joogatunnit voivat olla osa työpäivää ilman valmistautumista ennen tuntia. Täydellisen joogatunnin voi hyvin tehdä seisten tai istuen tuolilla tavallisissa vaatteissa.

Vaihtoehtoisesti pidämme perinteisen joogatunnin joogamatolla mukavissa vaatteissa. Joogatarvikkeita löytyy pienemmille ryhmille.

Useamman kurssitilaisuuden yhteydessä ehdimme oppia enemmän ja myös lisätä hyvinvointia pitkällä tähtäimellä. Sen lisäksi voimme myös tarjota taukojoogaohjelmia joita pystytte harjoittelemaan itsenäisesti työpäivän aikana.

2. Tunti - puoli päivää Mindful Movementsin kanssa

Mindfulness on pääaiheena tämän tunnin - puolen päivän aikana. Vuorottelemme teoriaa ja klassisia mindfulnessharjoituksia ja pohdimme miten mindfulnessin kautta voisi lisätä rauhaa ja keskittymistä työpäivään. Kehon ja mielen tasapainon löytämisen päivän ohjelmaan kuuluu myös rauhalliset joogaliikkeet.

3. Mindful Movements työelämässä. 4-6 tapaamisen kurssi (vähintään 60 minuuttia/ kerta)

Tällä kurssilla yhdistämme joogaa ja mindfulnessia ja ohjelmaan kuuluu sekä teoriaa että harjoituksia. Tavoitteemme ovat pitkälle tähtääviä ja pohdimme, miten voisimme joogan ja mindfulnessin avulla saada tasapainoa työpäivään lisäämällä kehon ja mielen hyvinvointia. Saatte jooga- ja mindfulnessharjoituksia, joiden avulla voitte harjoitella tapaamisten välillä. Tällä tavalla jooga ja mindfulness voivat ajan myötä tulla osaksi työpäivää. 

4. Mindful Meetings. Kokouspäivä jossa jooga ja mindfulness ovat osa ohjelmaa.

Halutessa voitte vaihtaa ympäristöä ja pitää oman kokouksen Mindful Movementsin Studiossa Rantakadulla. Voitte aloittaa tai päättää kokouspäivän joogalla ja mindfulnessilla. Joogatarvikkeiden ohessa pöydät ja tuolit 10 hengelle, TV ja fläppitaulu ovat käytettävissä. Voimme järjestää kahvitarjoilua ja kävelyetäisyydellä on lounasravintoloita.

KYSY LISÄÄ JA PYYDÄ TARJOUS


Suositukset:
  • Suosittelen joogaa ja mindfulnessia kiireiden keskelle. Mieli ja keho virkistyy harjoitusten jälkeen.
  • Mindful jooga toimii hyvin työpaikalla hektisen päivän katkaisuun ja pieneen lataushetkeen, jonka jälkeen jaksaa paremmin keskittyä ja saa samalla myös liikettä kroppaan.
  • Mindfulness auttaa löytämään kadonneen keskittymiskyvyn ja kohtaamaan haasteet rauhallisin mielin. Jooga tukee mindfulnessia ja laittaa veren ja aivot liikkeelle hengityksen kautta.
  • Unna dig en avslappnande timme mitt i vardagen!
  • Bra aktivitet som program på TYKY-dag. Passar för alla och någonting nytt.
  • En välbehövlig break från vardagen.
  • Rofyllt och avstressande.
  • Bra avslappningsövningar, minnas att andas.
  • Ta vara på din kropp, ingen annan gör det åt dig!